Noen opplever utfordringer ved påmelding, vi har derfor laget en veiledning for påmeldinger i Styreweb som er systemet vi bruker.
Du identifisere deg via Vipps eller Gnist for å bestille deltakerbillett, men merk at du IKKE betaler i Vipps/Gnist, du bare identifiserer deg via disse. Du vil få faktura i ettertid om arrangementet koster penger.
Du kan også melde på flere av gangen, husk bare å velge riktig antall billetter før du går til handlekurven:
- Trykk på finn billett, velg deretter kjøp. Usikker på hvilken billett? Trykk på mer info om billetten.
- Kjøp de billettene du ønsker.
- Gå til handlekurv.
- Her kan du velge å identifisere deg via VIPPS (NB: du betaler IKKE i vipps, du identifiserer deg kun som bestiller), via Gnist eller ved å opprette ny bruker i Gnist.
Deretter:
- Fyll ut navn på person som skal delta og legg til.
NB: Om du ikke selv skal delta fjerner du bare deg selv helt til slutt ETTER at du har lagt til alle som skal delta. Trykk deretter Neste. Deretter kommer en liste med de påmeldte opp og du tildeler hver og en av dem den billetten de skal ha (en av billettene du la i handlekurven), husk å vær nøye med at den riktige personen får riktig billett. Tildel deg selv billett til slutt.
- Vi trenger navn, adresse, telefonnummer og e-post til deltakerne, fyll ut dette + info om fartøy de representerer, om vi kan sette deg opp på deltakerliste (svar ja eller nei), allergier og annet. Velg Ja på om deltakerne skal få kopi av billetten.
- Trykk Neste, og her kan du også velge å fylle ut for annen fakturamottaker om dette er aktuelt.
- Se over ordren din og bekreft bestilling, husk å huke av om avtalevilkår. Velg kjøp.
- Sjekk e-postinnboksen (eventuelt SPAM-FILTERET!) for info og bekreftelse. NB: Les informasjonen nøye.
- Fakturamottaker vil få tilsendt faktura på e-post i god tid før arrangementet.
Ved problemer, kontakt post@norsk-fartoyvern.no eller tlf. 969 42 508.
Velkommen!