Årsmøte 2018

SKOGØY

SKOGØY med hjemmehavn i Narvik

Nå er det ikke lenge igjen til Norsk Forening for Fartøyverns årsmøte 2018. I år avholdes møtet i Narvik helgen 19. – 21. oktober. Møtet holdes på Quality Hotel Grand Royal, 1 minutt fra Narvik togstasjon. Innkalling og sakspapirer vil bli sendt ut  i egen invitasjon, men påmelding er allerede klar. Vel møtt!

Påmelding til årsmøte

SøknadsBAR:
Vi gjentar suksessen fra i fjor med å arrangere SøknadsBAR der fartøyeiere kan få veiledning til søknad om midler til fartøyvernprosjekter. Her vil representanter fra Riksantikvaren og Kulturminnefondet være tilstede. Det er viktig at søknadene er så klare som mulig for at man skal få utbytte av møtet. SøknadsBAR vil foregå fredag 19. oktober og påmelding kreves. Dette gjøres på samme påmeldingsskjema som påmelding til årsmøte.

Ønsker dere å delta på SøknadsBar anbefales et tidlig fly fredagen eller ankomst torsdag kveld.

Seminar:
Årets årsmøteseminar vil holdes lørdag 20. oktober fra klokken 09.00-15.00. Vi har valgt flere tema i år for å dekke flest mulig interesser, som for eksempel Den Kulturelle Skolesekken, DigiSak, Fjordsteam og samarbeid mellom frivillige og profesjonelle aktører i fartøyvernet. Søndagen avsluttes med ekskursjon. Fullt program sendes ut med innkalling og årsmøtepapirer en måned før møtet.

Valg:
I år er leder Morten Hesthammer, nestleder Kjetil Skogdalen, styremedlem Per Inge Høiberg, styremedlem Cato Jensen og varamedlem Lena Stølås på valg.

Valgkomiteen for 2018 består av:

Lisbeth Tranberg, leder
Representerer fartøyet «Boy Leslie»
tlf.: 917 94 712
E-post: lisbeth_tranberg@hotmail.com