Årsmøte 2014

Norsk Forening for Fartøyvern holder årsmøte 10.– 12. oktober 2014 i Norheimsund.

Påmeldingsfrist er 24. september.

LAST NED INNKALLINGEN HER

LAST NED ÅRSMØTEPAPIRER HER

VALGKOMITEENS INNSTILLING

Sted: Thon Hotel Sandven. Kaien 28, 5600 Norheimsund, se hotellets hjemmesider: http://www.thonhotels.com/hotels/countrys/norway/norheimsund/thon-hotel-sandven/

Buss fra Bergen bussstasjon til Nordheimsund går for eksempel 14.25 – Da er du i Nordheimsund 15.50.

Se flere busstider her

Hvem kan møte: Hvert medlemsfartøy som har betalt medlemskontingent har rett til å møte med en årsmøtedelegat og kan i tillegg sende observatører.

Påmelding: Årsmøtedelegater og observatører melder seg på via nettskjema på denne siden.

Påmeldingsfrist: Bindende påmelding må skje innen onsdag 24. september 2014. Årsmøtedelegater vil ha fortrinn for observatører om det blir mangel på overnattingsmuligheter. Foreningen kan ikke garantere plass hvis påmelding skjer etter påmeldingsfristen.

Deltakeravgift: Deltageravgiften for årsmøtedelegater er kr 1000,- og 3500,- for observatører og skal være betalt før ankomst til årsmøtet til konto:  9365 10 43717.  Avgiften inkluderer årsmøtet, overnatting med helpensjon, seminar og ekskursjon.

Reiseutgifter for årsmøtedelegater: Hver enkelt deltager må selv organisere reisen til og fra årsmøtet på billigst mulig måte. Reisestøtten utbetales for rimeligste reisemåte. NB! NB! Ordningen med refusjon av reiseutgifter har økt kraftig. For å opprettholde ordningen slik at kostnadene for delegatene blir like uansett hvor i landet årsmøtet avholdes, må alle planlegge reisen godt slik at reiseutgiftene holdes nede. Drosjeregninger refunderes kun unntaksvis. Reiseutgifter som overstiger kr 1000,- blir refundert etter årsmøtet forutsatt at vedlagte reiseskjema og originalbilagene sendes Norsk Forening for Fartøyvern umiddelbart etter årsmøtet (siden det er foreningen som tilbakebetaler utgifter er det sekretariatet som skal ha originale bilag). Last ned reiseregningsjema Reisetøtteskjema2014

I båt: Om noen medlemsfartøy ønsker å komme til Norheimsund i eget medlemsfartøy er det mulig. Meld fra til morten.hesthammer@fartoyvern.no om det er ønskelig.

Spørsmål: Spørsmål vedrørende årsmøtet rettes til Norsk Forening for Fartøyverns sekretariat på telefon 24 14 51 70 eller e-post: post@norsk-fartoyvern.no

Styret oppfordrer alle medlemmer om å sende en årsmøtedelegat til årsmøtet.

Vi ønsker velkommen til Norheimsund!

Skjermbilde 2014-09-11 kl. 12.23.19